Nowe logo – nowy sposób komunikacji

Nasz Uniwersytet rozpoczął prace nad odnowieniem identyfikacji wizualnej Uczelni. Komunikacja dokonująca się w świecie cyfrowym, wymaga stworzenia nowej strategii wizerunkowej.internetkomunikacjamini

W celu stworzenia nowej strategii wizerunkowej UKSW, nasz Uniwersytet rozpoczął prace nad odnowieniem identyfikacji wizualnej Uczelni. Zmienia się sposób komunikacji w świecie cyfrowym, zmieniamy się i my. UKSW odnosi coraz więcej sukcesów na polu naukowym, pogłębiamy zagadnienia dotyczące nauki cyfrowej i jej zastosowań w życiu społecznym i gospodarczym. Potrzebujemy znaku, który posłuży nowoczesnej komunikacji. Dziś większość aktywności komunikacyjnej w Internecie odbywa się z wykorzystaniem urządzeń mobilnych. Stworzenie nowego znaku będzie spójne ze strategią rozwoju naszego Uniwersytetu.

Nie zapominamy jednak o naszej tożsamości i tego skąd jesteśmy. Zachowując szacunek i przywiązanie to tradycji, chcemy zapewnić, że godło UKSW wraz z łacińską nazwą uczelni oraz  przesłaniem Soli Deo pozostanie i będzie wykorzystywane do promocji wydarzeń o szczególnym znaczeniu dla Uniwersytetu.

W miniony poniedziałek poprosiliśmy społeczność UKSW o wypełnienie ankiety. Pytania dotyczyły obecnego wizerunku Uczelni i oczekiwań naszej Wspólnoty wobec nowej identyfikacji. Otrzymaliśmy ponad 1200 odpowiedzi. Dziękujemy za głosy i opinie, w  których wskazany został  kierunek dalszych działań.

Zachęcamy Państwa do współuczestnictwa w procesie dokonującej się  zmiany. Namawiamy do dyskusji dotyczącej wdrożenia Systemu Identyfikacji  Wizualnej UKSW, który będzie odpowiadał wyzwaniom, jakie niesie ze sobą  komunikacja 2.0.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

sixteen + 1 =