Nowe logo – nowy sposób komunikacji

Nasz Uniwersytet rozpoczął prace nad odnowieniem identyfikacji wizualnej Uczelni. Komunikacja dokonująca się w świecie cyfrowym, wymaga stworzenia nowej strategii wizerunkowej.internetkomunikacjamini

W celu stworzenia nowej strategii wizerunkowej UKSW, nasz Uniwersytet rozpoczął prace nad odnowieniem identyfikacji wizualnej Uczelni. Zmienia się sposób komunikacji w świecie cyfrowym, zmieniamy się i my. UKSW odnosi coraz więcej sukcesów na polu naukowym, pogłębiamy zagadnienia dotyczące nauki cyfrowej i jej zastosowań w życiu społecznym i gospodarczym. Potrzebujemy znaku, który posłuży nowoczesnej komunikacji. Dziś większość aktywności komunikacyjnej w Internecie odbywa się z wykorzystaniem urządzeń mobilnych. Stworzenie nowego znaku będzie spójne ze strategią rozwoju naszego Uniwersytetu.

Nie zapominamy jednak o naszej tożsamości i tego skąd jesteśmy. Zachowując szacunek i przywiązanie to tradycji, chcemy zapewnić, że godło UKSW wraz z łacińską nazwą uczelni oraz  przesłaniem Soli Deo pozostanie i będzie wykorzystywane do promocji wydarzeń o szczególnym znaczeniu dla Uniwersytetu.

W miniony poniedziałek poprosiliśmy społeczność UKSW o wypełnienie ankiety. Pytania dotyczyły obecnego wizerunku Uczelni i oczekiwań naszej Wspólnoty wobec nowej identyfikacji. Otrzymaliśmy ponad 1200 odpowiedzi. Dziękujemy za głosy i opinie, w  których wskazany został  kierunek dalszych działań.

Zachęcamy Państwa do współuczestnictwa w procesie dokonującej się  zmiany. Namawiamy do dyskusji dotyczącej wdrożenia Systemu Identyfikacji  Wizualnej UKSW, który będzie odpowiadał wyzwaniom, jakie niesie ze sobą  komunikacja 2.0.